برترین نرم افزارهای طراحی وب در سال ۲۰۱۸

در سال های گذشته، ایجاد صفحات وب کاری دشوار بود اما در حال حاضر ابزارهای متعددی برای ساده سازی این روند وجود دارد.

بعضی از نرم افزارهای طراحی وب یک رابط بصری دارند، به شما این امکان را می دهد که پیوندها، متن ها و تصاویر را بکشید و رها کنید، به شرط اینکه  پوستر یا صفحه خود را طراحی کرده باشید.

در این مقاله تمرکز ما روی برترین نرم افزارهای طراحی وب ،در حال حاضر می باشد. ویژگی های این نرم افزارها : سهولت در استفاده ، پشتیبانی از زبان های وب ، ابزار آسان برای آپلود پروژه های اتمام یافته می باشد.

برترین نرم افزارهای طراحی وب در سال ۲۰۱۸

Adobe Dreamweaver CC

ابزار طراحی وب بسیار محبوبی است و مناسب برای تمام سطوح است. Dreamweaver یکی از ابزارهای شناخته شده در طراحی وب در بازار است. این نرم افزار برای کاربران تازه کار و پیشرفته جذابیت فراوانی دارد.

وقتی Dreamweaver را برای اولین بار راه اندازی می کنید، از شما خواسته می شود بین سطوح مهارتی “مبتدی”، “متوسط” و “پیشرفته” یکی را انتخاب کنید. این امر تعیین کننده تعداد ویژگی هایی است که به شما نمایش داده می شود. دیگر ویژگی پیشرفته شامل نمایش زنده برای پیش نمایش وب سایت ها می باشد.

 

نرم افزارهای طراحی وب در سال 2018

 

Bluefish

جزء کم حجم ترین ابزارهای طراحی وب موجود است و راه اندازی آن تنها چند لحظه طول می کشد. تمرکز اصلی این نرم افزار روی HTM می باشد ولی از طیف گسترده ای از زبان های دیگر از جمله PHP، جاوا، جاوا اسکریپت، SQL، XML و CSS پشتیبانی می کند.

Bluefish دارای یک تابع جستجوی عالی است که به شما اجازه می دهد متن را در پروژه های مختلف پیدا کنید.

با وجود تلاش های زیاد توسعه دهندگان Bluefish ، ممکن است کمی وقت بگذارد تا از این نرم افزار استفاده شود.

 

نرم افزارهای طراحی وب در سال 2018

 

Atom Text Editor

ویژگی های Atom عبارتند از:

  • یک ویرایشگر متن بسیار پیشرفته برای برنامه نویسان متخصص
  • پشتیبانی از چندین زبان وب، ویژگی های قابل اجرا از طریق بسته های رایگان بدون رابط بصری
  • یک نرم افزار open  source می باشد.

Atom یک برنامه دسک تاپ اختصاصی است و از انواع زبان های برنامه نویسی مانند HTML، جاوا اسکریپت، جاوا، پی اچ پی، CSS و XML پشتیبانی می کند. ویرایشگر متن به طور خودکار زبان مورد استفاده شما را شناسایی می کند و کدها را رنگی می کند و به ترتیب کد را مرتب میکند.

Atom همچنین دارای قابلیت تکمیل خودکار برای نوشتن کد است.

درست است که Atom یک رابط متنی است و برای کاربران پیشرفته تر طراحی شده است. با این حال، تعدادی از پسوندهای رایگان قابل دانلود، مانند “packages” وجود دارد، که می تواند باعث جذابیت این ویرایشگر متنی در هنگام استفاده از آن شود. بسته های ” packages” موجود عبارتند از: امت، که به شما اجازه می دهد تا HTML و CSS را با استفاده از کد مختصری بنویسید.

 

نرم افزارهای طراحی وب در سال 2018

 

Google Web Designer

Google Web Designer یک نرم افزار طراحی سایت پیشرفته است که به شما امکان طراحی و ساخت صفحات HTML5 و سایر محتوای وب را با استفاده از رابط بصری و کد یکپارچه می دهد.

مزایای اصلی Google Web Designer عبارتند از:

  • ایجاد محتوا با استفاده از ابزارهای طراحی، متن و اشیاء ۳D، و نیز شما می توانید اشیاء و رویدادهای انیمیشن را در یک جدول زمانی ایجاد کنید.
  • ایجاد فایل های CSS، جاوا اسکریپت، و XML و امکان تکمیل خودکار کد که باعث می شوند که کدنویسی شما راحت شده و خطا ها نیز کاهش یابند.
  • استایل دادن به محتوا برای صفحه نمایش های با اندازه های مختلف با استفاده از ابزار طرح بندی واکنش گرا Google Web Designer
  • سند نهایی خود را به راحتی با HTML5، CSS3 و جاوا اسکریپت انتشار دهید.
  • استفاده از یک کتابخانه که به شما اجازه می دهد گالری تصاویر، فیلم ها، نقشه ها و سایر انواع توابع را به سایت های خود اضافه کنید.

 

نرم افزارهای طراحی وب در سال 2018

1 نظر
  • ::..panysar..::
    آبان ۹, ۱۳۹۷ در ۸:۴۹ ق٫ظ/ پاسخ

    گروه تبلیغاتی اینترنتی پانیسار با بیش از ۱۵ سال سابقه در داخل و خارج از ایران و با دارا بودن گروه های مختلف مهندسی و کادری مجرب در کلیه زمینه های مختلف طراحی سایت/ طراحی گرافیک/ برنامه نویسی/ اپلیکیشن موبایل/ بازاریابی اینترنتی/ سئو و … ، فعالیت حرفه ای خود را در عرصه های مختلف با هدف توسعه این علم در کشور و در راستای رضایتمندی مشتریان عزیز به جامعه ارائه میکند.

پیام خود را وارد نمایید.

*
*