برترین شبکه های اجتماعی و انتخاب مناسب آن

باتوجه به رشد روزافزون شبکه های اجتماعی و همچنین تأثیر شگرف و فوق العاده آنها در کسب و کارهای مجازی و راهکارهای نوینی که در تبلیغات اینترنتی ارائه داده اند این نوع رسانه ها در دهه اخیر بسیار مورد توجه کاربران و بیزینس های بزرگ و کوچک قرار دارد.

 این شبکه های اجتماعی همگی بخش عظیمی از ارتباطات روزانه‌ی ما با جهان پیرامون را پوشش می‌دهند. حال سوال این است که در این حجم انبوه رسانه‌های مختلف کدام برای اهداف ما مناسبتر هستند.

در ادامه این مقاله تعدادی از محبوب‌ترین‌های این عرصه را بررسی خواهیم کرد.

شبکه‌های اجتماعی برای کسب وکارهای کوچک و بزرگی که به دنبال ترویج برندهای خود از طریق اینترنت هستند، منبع بزرگی محسوب می‌شوند و به‌ آسانی در دسترس همگان قرار دارند و حتی تعدای از آن‌ها برای جذب مخاطب، از ابزارهای تبلیغاتی مختلفی هم استفاده می‌کنند. شاید شما هم برای تبلیغات کسب و کارتان نیاز به این رسانه‌ها داشته باشید اما قطعا همه‌ی آن‌ها برای اهداف بازاریابی شما مناسب نیستند. و باید برای استفاده‌ی بهینه از قدرت شبکه‌های اجتماعی با پرمخاطب‌ترین‌های آن‌ها آشنا می‌شویم و در مرحله‌ی بعد می‌توانیم مناسب‌ترین گزینه برای تبلیغات حرفه‌ای خود را انتخاب کنیم

 

در اینجا به معرفی ۲۰ عدد شبکه اجتماعی میپردازیم:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Google Plus
Youtube
Pinterest
Instagram
Tumblr
Flickr
Reddit
Snapchat
WhatsApp
Quora
Vine
Periscope
BizSugar
StumbleUpon
Delicious
Digg
Viber

 

 

 

3 نظر
  • ::..panysar..::
    مهر ۳۰, ۱۳۹۷ در ۹:۰۷ ق٫ظ/ پاسخ

    گروه تبلیغاتی اینترنتی پانیسار با بیش از ۱۵ سال سابقه در داخل و خارج از ایران و با دارا بودن گروه های مختلف مهندسی و کادری مجرب در کلیه زمینه های مختلف طراحی سایت/ طراحی گرافیک/ برنامه نویسی/ اپلیکیشن موبایل/ بازاریابی اینترنتی/ سئو و … ، فعالیت حرفه ای خود را در عرصه های مختلف با هدف توسعه این علم در کشور و در راستای رضایتمندی مشتریان عزیز به جامعه ارائه میکند.

  • ملی ترجمه
    بهمن ۷, ۱۳۹۸ در ۱۰:۳۱ ق٫ظ/ پاسخ

    با سلام
    تشکر می کنم از مطالب عالی
    شما همیشه بهترینید.

    • ::..panysar..::
      بهمن ۸, ۱۳۹۸ در ۳:۱۰ ب٫ظ/ پاسخ

      ممنون از لطف شما

پیام خود را وارد نمایید.

*
*