لینکدین و آموزش مبانی هوش مصنوعی

لینکدین قصد دارد که مبانی استفاده از هوش مصنوعی را به مهندسان خود بیاموزد. این کار بخشی از برنامه لینکدین برای استفاده از این فناوری نوین در جهت هوشمندتر کردن شبکه اجتماعی حرفه‌ای است.
شرکت لینکدین به تازگی اعلام کرده است که برای آموزش مبانی هوش مصنوعی به مهندسان خود و بالا بردن سطح کیفیت شرکت، برنامه‌ریزی جدیدی در دست اجرا دارد.

دیپاک آگاروال، مدیر بخش هوش مصنوعی لینکدین گفت: «نیاز شرکت لینکدین به فناوری هوش مصنوعی هر روز بیشتر شده و تمامی افراد در پی آن هستند که از هوش مصنوعی به عنوان یکی از اجزای اصلی محصول خود استفاده کنند».
به گزارش ایتنا از رایورز شرکت لینکدین برای پیگیری این راهبرد، یک آکادمی مخصوص هوش مصنوعی راه‌اندازی نموده که هدف از طراحی آن، آموزش مبانی پیاده‌سازی هوش مصنوعی به افراد است.

افرادی که در این آکادمی آموزش می‌بینند می‌توانند مدل‌های هوشمند را در محصولات این شرکت مستقر کنند.

از آنجا که کسب‌وکار لینکدین، تا حدود زیادی بر اساس توصیه‌ و پیشنهاد ساخته شده، این شرکت به شدت نیازمند هوش مصنوعی است.

برای مثال، شبکه اجتماعی حرفه‌ای لینکدین، اتصالات، مشاغل، محتوا، فرصت‌های بازاریابی و طیف وسیعی از تعاملات دیگر را توصیه می‌کند.
به طور خلاصه می‌توان گفت که فناوری هوش مصنوعی، برای لینکدین، نقش اکسیژن را دارد و تمام اعضای این شرکت باید با این فناوری نوین آشنایی داشته باشند.

هدف از طراحی این آکادمی برای آموزش مهندسان، صرفاً ارائه زمینه‌های آکادمیک و تئوری در زمینه یادگیری ماشینی نبوده است. این آکادمی در پی آن است که مهندسان را برای استفاده عملی از هوش مصنوعی آموزش دهد.

از سوی دیگر، به هیچ وجه نیازی نیست که کاربران بدانند که مبنای کار این سیستم‌ها به چه صورت است، آنها اساساً باید نحوه صحیح پیاده‌سازی آن را یاد بگیرند تا بتوانند به نحو احسن از آن استفاده نمایند.

گفتنی است تاکنون شش مهندس وارد آکادمی هوش مصنوعی شده‌ و با دانشی که کسب کرده‌اند، مدل‌های یادگیری ماشینی را در سازمان مستقر نموده‌اند.

برنامه‌های آموزشی آکادمی مورد بحث کاملاً منطبق بر نیازهای لینکدین تهیه شده است. ایجاد یک سیستم یادگیری ماشینی نیازمند چند متخصص توانمند است که بتوانند پارامترهای لازم برای بهینه‌سازی سیستم را رعایت نموده و به راحتی داده‌ها را تجزیه و تحلیل کنند.

0 نظر
پیام خود را وارد نمایید.

*
*