طراحی سایت با اینفوگرافیک

طراحی سایت با اینفوگرافیک (Infographic)  – آخرین روند طراحی وب

در حال حاضر اینفوگرافیک (Infographic) به تمام جنبه های دنیای وب مدرن نفوذ کرده است. و به نظر می رسد که آنها ارزشمندتر می شوند زیرا نیاز ما به درک محتوای پیچیده افزایش می یابد.
بنابراین، سال ۲۰۱۱ به عنوان سال رشد عظیم و تأثیر فناوری اطلاعات با انواع مختلف و متنوعی از طراحی های Infographic قرار داده شده است.
همانطور که شما در وب جستجو می کنید، طیف وسیعی از نقشه های تعاملی و گرافیکی، نمودار ها، طرح های آموزشی و مفاهیم را به طرح های وب اعمال می کنید.
امروزه بیش از پیش، پس زمینه صفحه اصلی سایت ها تجسمی درباره اطلاعات یک پروزه خاص، ناوبری سایت، و یا برخی از محتوای کلیدی را ایجاد می کنند که باید منتقل شود.
چرا طراحی سایت با اینفوگرافیک تا این حد محبوب است؟
از آنجایی که منحصر به فرد و متفاوت است، و بسیار اتفاق می افتد که بازدیدکننده در صفحه اصلی سایت زمان بیشتری را سپری نماید. از طریق ترکیب گرافیک و متن جذاب، مفهوم تصویر بزرگ بلافاصله به بینندگان منتقل می شود. و چنین تصویری روش جدید خلاقانه ای راجع به اطلاعات سایت ارائه می دهد، همچنین به ایجاد روابط جدید و شکل گیری تفسیر های مختلف کمک می کند.
نمونه هایی از طرح های ایجاد شده اینفوگرافیک در زیر آمده است:

 

Carbonmade.com

طراحی سایت با اینفوگرافیک

 

Griplimited.com

طراحی سایت با اینفوگرافیک

با نگاهی به موارد بالا مفهوم اینفوگرافیک روشن می شود.
سایت هایی که از اینفوگرافیک در طراحی خود استفاده می کنند، به کاربران بهترین راهنمایی را در یک محیط بسیار مفید، رنگارنگ و دلپذیر ارائه می دهند.
0 نظر
پیام خود را وارد نمایید.

*
*