با وردپرس چه سایت هایی می توانیدایجاد کنید؟

فعالیت وردپرس به عنوان یک پلت فرم کوچک و متمرکز بر وبلاگ سازی آغاز شد. این بدان معناست که ویژگی های زیادی دارد که به وبلاگ ها می دهد و شاید بهترین راه حل برای سایت های بلاگی باشد. یک ویرایشگر راحت برای ایجاد پست ها، قابلیت کارکرد نظرات و بسیاری موارد دیگر وجود دارد.

با این حال،در اینجا فقط یک انتخاب کوچک از نوع سایت های وردپرسی را بیان می کنیم:

وب سایت های وابسته

اگر شما می خواهید یک وب سایت بازاریابی وابسته ایجاد کنید (یا با سایت خود به روش دیگری کسب درآمد کنید)، انجمن وردپرس راه حل های ویژه ای را ارائه می دهد.

سایت های خبری

قالب وبلاگ وردپرس به خوبی برای مقالات خبری کار می کند و بسیاری از ویژگی های مشابه خود را به هر دو سایت وبلاگ نویسی و سایت های خبری اختصاص داده است.

فروشگاه های تجارت الکترونیک

اگر شما فروشگاه آنلاین را در حال اجرا (یا برنامه ریزی می کنید)، ابزارهای وردپرس زیادی برای ساده سازی کار وجود دارد.

انجمن ها

شما به راحتی می توانید انجمن ها، سایت های فن، پایگاه های دانش، ویکی ها، و یا هر مکان دیگر برای جمع آوری آنلاین افراد همفکر را با وردپرس ایجاد کنید.

سایت های کسب و کار

کسب و کار شما بزرگ یا کوچک است، شما می توانید اطلاعات را به اشتراک بگذارید، اطلاعات تماس را به اشتراک بگذارید، نام تجاری خود را اضافه کنید و حضور آنلاین قویی داشته باشید.

اگر مطمئن نیستید که چه نوع سایتی را که میخواهید ایجاد کنید، همیشه می توانید از یک سایت کوچک شروع کنید و در طول زمان آن را افزایش دهید.
سخت نیست که با یک وبلاگ ساده شروع کنید و هر زمان که بخواهید، آن را به یک سایت خبری یا وابسته تبدیل کنید.
همچنین می توانید یک سایت ایجاد کنید که نقش های مختلفی را اجرا کند – برای مثال وب سایت کسب و کار با یک وبلاگ شرکت همراه و همچنین یک فروشگاه متصل به فروش محصولات یا خدمات.

بسیاری از سایت های ذکر شده در بالا به لطف تم های وردپرس، پلاگین ها و سایر ابزارها امکان پذیر است. یکی از مهمترین ویژگی های وردپرس این است که داشبورد مرکزی و کاربر پسندی دارد. که یک ناحیه مدیریت خصوصی است و بعد از ورود می توانید، تمام جنبه های سایت خود را از یک مکان کنترل کنید.

 

وردپرس

 

داشبورد همچنین دارای یک ویرایشگر قابل انعطاف و آسان برای استفاده است که باعث ایجاد دید بصری می شود. دسترسی به مقدار زیادی تنظیمات و گزینه های سفارشی سازی دارید، بنابراین می توانید سایت خود را ایجاد کنید. به علاوه، وردپرس با عملکرد، امنیت و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) در نظر گرفته شده است – عناصر حیاتی برای هر سایت بدون در نظر گرفتن اندازه یا تمرکز آن.

 

0 نظر
پیام خود را وارد نمایید.

*
*