چه زمانی به طراحی مجدد سایت نیاز دارید؟
چه زمانی به طراحی مجدد سایت نیاز دارید؟

متاسفانه هیچ زمانبدی مشخصی برای بروز رسانی سایت و طراحی مجدد آن و یا برنامه نویسی دوباره آن وجود ندارد. شما تنها با توجه به نیاز های صنعت خود باید برای بروز رسانی وب سایت خود تصمیم بگیرید. این بدان معنی است که نمی توان یک بازه زمانی مشخص برای بروز رسانی وب سایت ها تعیین کرد. هنگامی که شما در کسب و کار خود تغییراتی را ایجاد کرده باشید و طراحی جدید دیگر پاسخگوی نیاز شما و مشتریان تان نباشد باید برای تغییر در سایت خود برنامه ریزی کنید. برای روشن شدن بیشتر این موضوع پرسش و پاسخ های زیر را مطالعه فرمایید.

چرا باید سایت خود را دوباره طراحی کنید؟

دلایل مختلفی باعث می شود که یک مدیر سایت تصمیم بگیرد که ظاهر وب سایت خود را تغییر دهد. از جمله مهمترین این موارد عبارتند از: تغییر تم رنگی برند شما یا تغییر رنگ سازمانی شرکت که با تغییر آن شما قاعدتاً باید رنگ سایت خود را بر اساس رنگ جدید تغییر دهید. ابزارهای انتخاب رنگ برای طراحی سایت فراوانی به صورت رایگان در دسترس می باشند و می توان از آنها برای تغییر رنگ سایت کمک گرفت. نرخ پرش bounce rates بالا در سایت نیز یکی از عواملی است که در صورت بروز آن باید به فکر تغییرات اساسی سایت خود باشید. هرچه نرخ پرش سایت بالاتر باشد، قاعدتاً نرخ تبدیل سایت نیز پایین تر است و درآمدهای شما از سایت کاهش می یابد. به روز رسانی و طراحی دوباره سایت می تواند این مشکلات را کاهش دهد. توسعه تجارت شما یکی دیگر از دلایلی است که باعث تصمیم برای بروز رسانی سایت می شود. هنگامی که شما شاهد یک توسعه در تجارت خود باشید. طبیعتاً در سایت نیز باید برای محصولات و خدمات جدید فضای لازم را طراحی کنید. آخرین دلیل هم شکایت مشتریان از طراحی سایت و یا ظاهر قدیمی آن است، با توجه به اینکه در HTML5 امکانات گرافیکی فراوانی را می توان در سایت اجرا کرد. بنابراین اگر سایت شما با نسخه های قدیمی تر نوشته شده است احتمالاً مخاطبان سایت به سادگی سایت شما معترض خواهند شد.

چه مواردی باعث می شوند که شما بخواهید وب سایت خود را از ابتدا طراحی کنید؟

یکی از مواردی که امروزه باعث می شود مدیران بخواهند سایت های خود را از ابتدا طراحی کنند، عدم هماهنگی وب سایت با دستگاه های مختلف است. برطرف کردن مشکل نمایش سایت در موبایل به بازاریابی محصولات برای کاربران گوشی های همراه کمک خواهد کرد. اگر سایت شما با فلش طراحی شده باشد موبایل های شرکت اپل از فلش پشتیبانی نمی کنند و این موضوع می تواند دلیل کافی برای طراحی دوباره سایت باشد.

دلیل دیگر CMS هایی است که کاربری ساده ای ندارند. اگر کارمندان شما قادر به انجام تغییرات کوچک در سایت نیستند. شما قطعاً به برنامه نویسی مجدد سایت نیاز دارید.

آیا باید از مخاطبان سایت درباره طراحی جدید سایت نظر خواست؟

پاسخ: بله!

شما باید به نظرات و بازخورد های مخاطبان خود توجه کنید. از مخاطبان خود به پرسید که چه تغییراتی را در سایت شما انتظار دارند. بعد از طراحی سایت هم نظر آنها را بخواهید. درباره مشکلات سایت نیز از آنها نظر خواهی کنید و سعی کنید که در طراحی جدید به خواسته مشتریان پاسخ دهید.

برخی سایت ها در بازه های مشخصی در سایت خود تغییراتی ایجاد می کنند تا همواره با خواسته مخاطب خود هماهنگ بمانند.

0 نظر
پیام خود را وارد نمایید.

*
*