بهترین اپلیکیشن های اندروید ۲۰۱۸

 

 

اپلیکیشن‌های متعددی روزانه در سراسر جهان به بازار می‌آیند. هر یک در حوزه‌ای سعی دارند معروف شوند و تکرار موفق اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی چون وایبر، واتس‌اپ و… باشند. وجود اپلیکیشن‌هایی با طراحی صحیح و جذاب می‌تواند مشکلات بسیاری را برای کاربران در عرض چند دقیقه کوتاه حل کند. کافی است بهترین اپلیکیشن های اندروید را بشناسید (البته اگر اندرویدباز هستید!) و با دانلود شماری از بهترین‌ها، گوشی تلفن همراه‌تان را به آچار فرانسه‌ای همه‌کاره بدل کنید که به سرعت انجام کارها و بهره‌وری بیشترتان حسابی کمک می‌کند. در ادامه به معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید ۲۰۱۸ پرداخته‌ایم با ما همراه باشید:

 

 

 

۱. یکی از بهترین اپلیکیشن های اندروید گوگل درایو سوئیت

گوکل درایو سوئیت (google drive suite) نوعی امکان ذخیره‌سازی ابری است که با وجود اپلیکیشن‌های مفیدش بسیاری از کارهای کاربران را ساده کرده است. اپ‌های موجود در آن شامل این موارد هستید: گوگل داکز، گوگل شیتز، گوگل اسلایدز، گوگل فوتوز، جی‌میل، گوکل کَلِندر و گوگل‌کیپ. با وجود این برنامه‌های کاربردی برای نوشتن و سازماندهی فایل‌ها و به اشتراک‌گذاری آن‌ها مشکلی نخواهید داشت.

 

۲. گوگل مپ (Google Maps)

با وجود گوگل مپ که یکی از بهترین اپلیکیشن های اندروید به حساب می‌آید دیگر هیچ‌گونه مشکلی در زمینه جهت‌یابی نخواهید داشت. گوگل مپز فقط برای یافتن مسیرهای مختلف به کمک‌تان نمی‌آید. این اپلیکیشن پرطرفدار برای یافتن مکان‌هایی که در نظر دارید مانند: رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و… به شما پیشنهاداتی ارائه می‌کند و اطلاعات موجود در آن مدام به روزرسانی می‌شوند. گوگل مپ دارای کاربردهای متنوعی شده است و قسمت‌های هیجان‌انگیزی چون به اشتراک گذاشتن مسیرهای دلخواه و نشانی‌های مختلف با سایر کاربران در آن فراهم است.

 

۳. دستیار گوگل (Google Assistant)

دستیار گوگل هم پا به عرصه بهترین اپلیکیشن های اندروید گذاشته است و با انجام تعداد زیادی از دستورات، در نظر دارد جهان فناوری را برای کاربران ساده و ساده‌تر سازد. دستیار گوگل واقعا یک دستیار تمام عیار است. هر چه بخواهید برای‌تان انجام می‌دهد و پاسخ تمام پرسش‌های‌تان را دارد. نصب دستیار گوگل بدون هیچ هزینه‌ای صورت می‌گیرد و روز به روز بر شهرت و محبوبیتش اضافه می‌شود.

 

۴. زِدج (Zedge)

زدج هم از آن اپلیکیشن‌های محبوبی است که زنگ موبایل، کاغذدیواری‌ها و زنگ‌های مختلف گوشی، آلارم و… را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته زدج در ایامی مانند سال نو دارای خطاها یا اصطلاحا باگ‌هایی هم می‌شود. اخیرا نسخه غیررایگان آن هم با امکاناتی بیشتر به بازار عرضه شده است.

 

۵. والی (Walli)

والی هم یکی از بهترین اپلیکیشن های اندروید در سال ۲۰۱۸ است که کاغذ دیواری‌های بسیار متوعی به کاربران ارائه می‌کند. یکی از نکات جالب توجه درباره والی این است که بدل به اجتماعی برای هنرمندانی شده که می‌توانند آثار طراحی‌شده خویش را در قالب کاغذ دیواری موبایل به کاربران عرضه کنند.

 

۶. تَسکر (Tasker)

اگر طرز کار تسکر را یاد بگیرید با یکی از بهترین اپلیکیشن های ۲۰۱۸ رو به رو خواهید بود. شرح اینکه تسکر چه کارهایی انجام می‌دهد کمی دشوار است به این خاطر که اپلیکیشن مذکور، طیف وسیعی از فعالیت‌ها را پوشش می‌دهد. تسکر در امور سازماندهی فایل‌ها و فعالیت‌ها و اعلام نوتیفیکیشن‌ها و… بسیار کاربردی است.

0 نظر
پیام خود را وارد نمایید.

*
*