قرار دادن نقشه گوگل در وب سایت

مطمئنا همه ما این روزا در وب سایت ها و تبلیغات متفاوت دیده ایم که در صفحاتشان تصویری از کروکی یا آدرس دقیق محل شرکت یا فروشگاه و… به صورت یک نقشه رنگی که قابل جابجایی و یکسری تنظیمات نیز می باشد گذاشته شده است.

نحوه قرار دادن نقشه گوگل در وب سایت، بخصوص وب سایت های فروشگاهی تاثیر بسزایی در بالابردن تعداد مشتریان و باعث ایجاد اعتماد در آنها می شود. چرا که بهترین وسیله برای نمایش شرکت مورد نظر یا فروشگاه شما برای کاربران است که این اطمینان را می دهد که شرکت شما به درستی در حال معامله است و در واقع یک شرکت حقیقی است. البته که سطح دسترسی کاربران نیز به شما راحت تر هم می شود.

شما می توانید نقشه تهیه شده را توسط ایمیلتان نیز برای دیگران ارسال کنید.

با وجود تمام این دلایل گفته شده و مزیت های دیگر بهتر است که همه ی طراحان سایت با نحوه قرار دادن نقشه گوگل و یا استفاده از ابزار Google Map در سایت خود را بیاموزند واین کار را انجام دهند.

امیدوارم که شما عزیزان با مطالعه این مقاله بتوانید نحوه قرار دادن گوگل مپ را در وب سایت های خود به خوبی فرا بگیرید.

قرار دادن نقشه گوگل در وب سایت

برای قرار دادن نقشه گوگل در سایت یا وبلاگ خود در مرحله اول ابتدا وارد سایت http://maps.google.com شده و در فیلد مربوط به جستجوی مکان، نام محل مورد نظر را وارد کرده و گزینه search را کلیک کنید.

روی مکان مورد نظر راست کلیک کرده و whats here رو کلیک کنید.

 

قرار دادن نقشه گوگل در وب سایت

 

نحوه قرار دادن نقشه گوگل در وب سایت به این گونه است که گوگل محل مورد نظر شما را یافته و تصویر را به صورت تدریجی بار گذاری می کند. اگر محل مورد نظر شما به صورت دقیق نمایش داده نشده است. می توانید با جابجا کردن ماوس و بزرگنمایی تصویر محل دقیق را در وسط صفحه ببینید.

بازدن این گزینه و نشان دادن محل مورد نظر پایین صفحه آدرس مورد نظر به همراه یک نشانه آبی ظاهر میشود که با کلیک کردن بروی آن نشانه سمت چپ تصویر فایلی باز می شود.

قرار دادن نقشه گوگل در وب سایت

 

قرار دادن نقشه گوگل در وب سایت

که در گوشه سمت چپ به منوی سیستم رفته و درآنجا گزینه ی embedded map share or را کلیک کرده تا صفحه جدیدی برای شما باز شود.

در صفحه باز شده دو سربرگ وجود دارد که سربرگ با عنوان embed map را انتخاب کرده که در آنجا یک کد iframe به شما میدهد که بصورت پیش فرض طول و عرض برای تصویر یا همان نقشه تعیین کرده است. حال کد را کپی کرده وآن را درسایت word press یک html خام یادر یک بلاک متن، جایگذاری میکنیم.

 

قرار دادن نقشه گوگل در وب سایت

که البته دراین قسمت شما میتوانید نحوه نمایش را شخصی سازی کرده و به تصویر خود سایز مورد نظر و تنظیمات مناسب برای استایل نقشه را بدهید که مناسب سایت شما شود. همچنین می توانید نوع نقشه نمایش داده شده را تغییر دهید.

0 نظر
پیام خود را وارد نمایید.

*
*