• صفحه اصلی  / 
  • بلاگ
  •  /  اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت گروه های دانشجویی است
اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت گروه های دانشجویی است

تلاش های فیسبوک برای تشویق کاربران به تعامل و گفتگوهای مفید به اینستاگرام هم کشیده شده است.

این اپلیکیشن اشتراک گذاری تصویر در حال تست قابلیتی است که دانشجویان مشغول به تحصیل در یک دانشگاه و ورودی یک سال را در گروهی گرد هم می آورد.

اینستاگرام که از زیرمجموعه های فیسبوک به شمار می رود، بر اساس فالورهای کاربران، ارتباطات آنها و پست هایی که به اشتراک می گذارند از آنان برای پیوستن به گروه هایی خاص دعوت می کند. در صورتی که کاربر به دعوتنامه پاسخ مثبت بدهد، در مرحله بعد باید دانشگاه و سال فارغ التحصیلی را از میان مجموعه ای از گزینه های پیش فرض وارد کند.

اینستاگرام قابلیت گروه های دانشجویی

در مرحله بعد لیستی مرتب شده بر اساس کلاس های اعضا در اختیار کاربر قرار می گیرد که امکان پیدا کردن ورودی های همان سال را فراهم می سازد. کاربر در این بخش می تواند استوری های عمومی اعضای لیست را مشاهده کرده یا برای آنها پیام خصوصی ارسال کند.

این کمپانی تایید کرده که این قابلیت فعلا در فاز آزمایشی قرار دارد و پس از ارائه نیز ابزارهایی برای گزارش استفاده نامناسب از آن پیش بینی شده است.

بخش عمده ای از دوران طلایی فیسبوک مدیون دانشجویان است و حالا اینستاگرام تصمیم دارد با اتخاذ روش های مدرن تر توجه دانشجویان نسل جدید را به خود جلب کند. این اپلیکیشن پیش از این هم با شبیه سازی ویژگی های رقیب قدرش، اسنپ چت از قبیل اضافه کردن استوری و ویدئوهای طولانی تر در قابل IGTV به دنبال جذب حداکثری بوده است.

از دیگر قابلیت های جدید که برای کاربران اینستاگرام در نظر گرفته شده می توان به نمایش پست‌های پیشنهادی از کاربران متفرقه، امکان ارسال نظرسنجی به دایرکت دوستان یا گروه ها بدون نیاز به انتشار عمومی آن در استوری و حتی جابجایی دکمه‌های دایرکت و پروفایل اشاره کرد.

0 نظر
پیام خود را وارد نمایید.

*
*