• صفحه اصلی  / 
  • بلاگ
  •  /  فیلتر کردن تماس‌های مزاحم در به‌روزرسانی اپلیکیشن Google Phone
فیلتر کردن تماس‌های مزاحم در به‌روزرسانی اپلیکیشن Google Phone

شرکت گوگل چند ماهی است که قابلیتی را روی اپلیکیشن Google Phone امتحان می‌کند و آن قابلیت چیزی نیست جز فیلتر کردن تماس‌های تلفنی؛ در ماه آوریل بود که شرکت Mountain View نسخه بتایی از برنامه Google Phone را ارائه کرد که همین ویژگی را در بر داشت.

حالا، این اپلیکیشن به‌روزرسانی شده است و در آخرین نسخه خود این تغییرات را انجام داده است که از قبل برای خیلی از دستگاه‌های هوشمند عرضه شده بود. اساسا، برای فعال کردن این ویژگی باید در منوی تنظیمات گوگل فون به قسمت Caller ID & Spam بروید که به وسیله آن می‌توانید تماس‌های تلفنی مزاحم و مشکوک خود را مسدود کنید.

همه تماس‌های تلفنی که توسط این اپلیکیشن به عنوان اسپم شناسایی شوند، مستقیما به قسمت voicemail منتقل می شود و هیچ اطلاعی از آن‌ها به شما داده نخواهد شد. مشخص است که شما هر وقت بخواهید می‌توانید به پیام‌های صوتی خود گوش کنید اما وجود آن‌ها از طریق این اپلیکیشن دیگر اطلاع داده نخواهد شد.

فراموش نکنید برای فعال کردن این قابلیت باید در این اپلیکیشن به قسمت تنظیمات و سپس به Caller ID & Spam بروید. در آنجا بخشFilter spam calls را لمس کنید. به طور طبیعی، هر زمانی هم که از فیلتر کردن تلفن‌های مزاحم راضی نبودید، می‌توانید با مراجعه به همین قسمت این قابلیت را غیرفعال کنید.

اپلیکیشن google phone

0 نظر
پیام خود را وارد نمایید.

*
*