برترین اپلیکیشن های اندروید در سال ۲۰۱۷

شاید بتوان گفت برترین ویژگی سیستم‌عامل اندروید طیف گستردۀ اپلیکیشن های آن است. در حال حاضر بیش از یک میلیون اپلیکیشن اندروید مختلف در گوگل پلی موجود است که مجموعاً میلیاردها بار توسط کاربران مختلف در سراسر جهان دانلود شده‌اند. اپلیکیشن‌هایی که گویی بدون آن‌ها کار کردن با اندروید لذت چندانی نخواهد داشت. در این مطلب قصد داریم ۱۵ تا از بهترین و جدیدترین اپلیکیشن‌های اندروید محبوب را به شما معرفی کنیم تا تجربۀ شیرین‌تری از کار با اندروید داشته باشید.

۱Weather

۱Weather را می‌توان کامل‌ترین اپلیکیشن اندروید در زمینۀ هواشناسی به شمار آورد. تقریباً هر آنچه که در مورد هواشناسی و وضعیت آب‌وهوای حال حاضر و روزهای آینده ممکن است لازم داشته باشید را در این اپلیکیشن می‌توانید به‌راحتی پیدا کنید. این اپلیکیشن اندروید از یک رابط کاربری خوب با ظاهری زیبا بهره می‌برد و تعداد زیادی ویجت نیز در اختیارتان قرار می‌دهد تا اگر دوست داشتید از آن‌ها استفاده کنید.دانلود این اپلیکیشن رایگان است و اگر می‌خواهید نسخۀ بدون تبلیغات آن را داشته باشید باید ۱٫۹۹ دلار بپردازید.

 

برترین اپلیکیشن های اندروید در سال ۲۰۱۷

 

Applock

این اپلیکیشن اندروید درواقع همانند یک گاوصندوق از اپلیکیشن‌های دیگر شما محافظت خواهد کرد. شما می‌توانید برای هرکدام از اپلیکیشن‌هایی که دوست داشتید یک پسورد اختصاصی انتخاب کرده و دسترسی ناخواسته به هرکدام از آن‌ها را محدود کنید. دریافت این اپلیکیشن اندروید از گوگل پلی برای شما هزینه‌ای نخواهد داشت اما اگر می‌خواهید از تمامی ویژگی‌های آن بهره‌مند باشید و همچنین بنرهای تبلیغاتی مزاحم را مشاهده نکنید، می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای نه‌چندان زیاد این کار را انجام دهید.

 

برترین اپلیکیشن های اندروید در سال ۲۰۱۷

 

The Google Drive Suite

این اپلیکیشن درواقع مجموعه‌ای از چند اپلیکیشن اندروید مختلف است که در قالب یک برنامه واحد در اختیار شما قرار گرفته‌اند. The Google Drive Suite شامل نرم‌افزارهایی همچون  Google Docs, Google Slides, Google Sheets, Google Photos و Google Keep است. توسط این اپلیکیشن‌ها می‌توانید به کارهایی ازجمله مشاهده و ویرایش فایل‌های متنی، مشاهدۀ فایل‌های پی‌دی‌اف، ارسال فایل به دوستان خود و ارسال فایل به سرویس ابر بپردازید. استفاده از این اپلیکیشن رایگان است مگر درصورتی‌که به فضایی بیشتر از ۱۵ گیگابایت برای ذخیرۀ فایل‌ها احتیاج داشته باشید، که معمولاً این اتفاق نمی‌افتد.

برترین اپلیکیشن های اندروید در سال ۲۰۱۷

Kodi

اپلیکیشن اندروید Kodi را می‌توان یک مدیاسنتر همه‌کاره نامید. توسط این اپلیکیشن شما قادر خواهید بود به موزیک‌ها، شبکه‌های تلویزیونی، فیلم‌های مختلف، اپلیکیشن‌ها و عکس‌هایتان دسترسی داشته باشید و در کنار آن با نصب افزونه‌های مختلف از امکانات دیگر نیز لذت ببرید. البته توصیۀ ما این است که Kodi را روی دستگاه‌هایی نصب کنید که صفحۀ بزرگ‌تری دارند چرا که در این حالت لذت استفاده از آن برایتان دوچندان خواهد شد. این اَپ کاملاً رایگان است و خبری هم از پرداخت درون‌برنامه ای نیست.

 

برترین اپلیکیشن های اندروید در سال ۲۰۱۷

LastPass Password Manager

این اپلیکیشن اندروید یکی از محبوب‌ترین، مهم‌ترین و پرکاربردترین اپلیکیشن‌ها درزمینۀ مدیریت رمز عبور به شمار می‌رود. LastPass درواقع تمام رمزهای عبوری که شما برای ورود به سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنید را به خاطر سپرده، رمزگذاری کرده و به‌وسیلۀ یک رمز عبور کلی از آن‌ها محافظت می‌کند. شما همچنین توسط این اپلیکیشن می‌توانید رمزهای عبور اتفاقی برای خود بسازید، فرم‌های مختلف را به‌صورت خودکار پر کنید و عکس‌های شخصی خود را پنهان کنید. یک اپلیکیشن پرقدرت و پرکاربرد رایگان برای تمامی گوشی‌های اندرویدی. البته لازم به ذکر است اگر قصد داشته باشید این اپلیکیشن را بین موبایل و کامپیوتر شخصی‌تان همگام‌سازی کنید باید کمی دست به جیب شوید و نسخۀ کامل را خریداری کنید.

 

برترین اپلیکیشن های اندروید در سال ۲۰۱۷

 

MyFitnessPal

این اپلیکیشن نیز درزمینۀ اپلیکیشن‌های سلامتی یکی از برترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. در دیتابیس این برنامه اطلاعات بیش از ۵ میلیون غذای مختلف از سراسر جهان ذخیره‌شده و شما به‌راحتی خواهید توانست مقدار کالری دریافتی خود را محاسبه کنید، دستور پخت آن‌ها را ببینید، رژیم‌های اصولی بگیرید و پیشنهاد‌های روزانه بسته به ذائقه و رژیم خود دریافت کنید. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن اندروید فوق‌العاده را به‌صورت کاملاً رایگان از گوگل پلی دریافت کنید.

 

برترین اپلیکیشن های اندروید در سال ۲۰۱۷

 

Pocket

این برنامه بیش از هر کسی مناسب کسانی است که بیشتر تایم روزانۀ خود را به گشت‌وگذار در فضای اینترنت اختصاص می‌دهند. شما توسط این اپلیکیشن قادر خواهید بود عکس‌ها، لینک‌ها و هر آنچه که در فضای وب مشاهده می‌کنید را اصطلاحاً در جیب خود بگذارید تا بعدها به آن دسترسی داشته باشید و بتوانید سر فرصت همه‌شان را مشاهده کنید. همچنین شما می‌توانید محتوا را در این برنامه ذخیره کرده و بعداً به‌صورت آنلاین مشاهده کنید. همچنین این اپلیکیشن قادر است پلی میان گوشی هوشمند و کامپیوتر شخصی شما ایجاد کند تا شما بتوانید فایل‌های ذخیره‌شده در کامپیوتر را در موبایل ( و برعکس ) مشاهده کنید.

 

برترین اپلیکیشن های اندروید در سال ۲۰۱۷

Quik

Quik درواقع یک اپلیکیشن اندروید ویرایش ویدئو است که توسط کمپانی محبوب گوپرو طراحی‌شده‌ است. این یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های این زمینه محسوب می‌شود و مهم‌تر از همه این‌که برای استفاده از آن مجبور نیستید هیچ مبلغی بپردازید. شما قادر خواهید بود توسط Quik ویدئوهای خود را برش زده، روی آن‌ها موزیک بگذارید، افکت‌های مختلف تصویری اضافه کنید و ده‌ها کار دیگر انجام دهید. البته این اپ را نمی‌توان با غول‌های دسکتاپی همچون پریمیر و فاینال کات مقایسه کرد اما برای استفادۀ روزمره با گوشی‌های همراه می‌توان به خوبی روی آن حساب کرد.

برترین اپلیکیشن های اندروید در سال ۲۰۱۷

SwiftKey Keyboard

سوئیفت‌کی یکی از برترین کیبوردهای اندروید به شمار می‌رود و جالب اینکه این اپ فوق‌العاده رایگان نیز هست. این کیبورد از یکی از دقیق‌ترین تکنولوژی‌های حدس کلمات استفاده‌ می‌کند و بیشتر اوقات نیز پیشنهاد‌های درستی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید دکمه‌های این کیبورد را به دلخواه خود شخصی‌سازی کنید و پارامترهایی همچون طول و عرض دکمه‌ها را آزادانه تغییر دهید. پوسته‌های مختلفی نیز برای این کیبورد موجود هستند اما در صورتی قادر به استفاده از آن‌ها هستید که قبلاً آن‌ها را خریداری کرده باشید. به‌غیراز پوسته‌ها تمام قابلیت‌های دیگر اپلیکیشن به‌صورت رایگان در اختیارتان قرار دارد. شاید جالب باشد اگر بدانید سوئیفت‌کی توسط کمپانی مایکروسافت طراحی و ساخته شده است.

 

برترین اپلیکیشن های اندروید در سال ۲۰۱۷

 

Waze

تقریباً این روز‌ها هرکسی یک اپلیکیشن برای استفاده از جی‌پی‌اس درون گوشی همراهش دارد اما Waze را می‌توان یک اپلیکیشن ضروری ثانویه برای تمامی کاربران اندرویدی به شمار آورد. این اپلیکیشن اندروید در کنار مسیریابی امکاناتی همچون، اعلام تصادفات سر راه و پیدا کردن نزدیک‌ترین پمپ بنزین را در اختیارتان قرار می‌دهد. بیشتر اطلاعات این اپلیکیشن از کاربران دیگری گرفته می‌شود که در حال استفاده از آن هستند، بنابراین شما می‌توانید از واقعی و به‌لحظه بودن اطلاعات آن اطمینان داشته باشید.

 

برترین اپلیکیشن های اندروید در سال ۲۰۱۷

 

Wunderlist

Wunderlist یکی از برترین اپلیکیشن‌هایی است که درزمینۀ فهرست‌ کارهای روزانه برای اندروید ساخته شده است. استفاده از آن بسیار راحت است و شما قادر خواهید بود کارهای روزانۀ خود را دسته‌بندی کرده تا دسترسی راحت‌تری به آن‌ها داشته باشید. این امکان برای شما وجود دارد که وظایف خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و آن‌ها را از انجام شدن یا نشدن‌ کار‌ها مطلع کنید. بیشتر قابلیت‌های این اپلیکیشن اندروید که برای استفادۀ روزمره نیاز هستند به‌صورت رایگان در اختیارتان قرار دارد.

 

برترین اپلیکیشن های اندروید در سال ۲۰۱۷

 

Zedge

توسط این اپلیکیشن شما به هزاران عکس پس‌زمینه، صدای آلارم و زنگ‌خور مختلف دسترسی داشته باشید. همۀ فایل‌هایی که شما می‌توانید توسط این اپلیکیشن دانلود کنید دسته‌بندی شده‌اند تا بتوانید به راحت‌ترین روش ممکن فایل دلخواهتان را پیدا کنید. نکتۀ جالب‌توجه این‌ است که دیتابیس این اپلیکیشن توسط کاربران مختلف از سراسر درنیا تکمیل شده و به همین دلیل شما می‌توانید تقریباً به هر نوع عکس یا زنگی که احتیاج دارید دسترسی داشته باشید. تنها مسئله‌ای که ممکن است هنگام کار با این اپلیکیشن اندروید برایتان آزاردهنده باشد تحمل کردن بنرهای تبلیغاتی مختلفی است که با آن‌ها مواجه خواهید شد.

برترین اپلیکیشن های اندروید در سال ۲۰۱۷

0 نظر
پیام خود را وارد نمایید.

*
*