اهمیت سرعت بارگذاری سایت در سال ۲۰۱۸
چرا سرعت بارگذاری سایت مهم است؟

بسیار منطقی است که سرعت بارگذاری صفحات سایت خود را تا جای ممکن افزایش دهید.

کاربران بالقوه سایت از اینکه برای بارگذاری صفحات سایت انتظار بکشند، ناراضی خواهند بود. این دلیل افزایش نرخ خروج سایت است.(نرخ خروج محاسبه میزان کاربران خارج شده از سایت در یک صفحه مشخص از سایت است.)

مطالعات زیادی حاکی از آن است که کاربران انتظار دارد که سایت در ۲ ثانیه بارگذاری شود.(کاربران از ثانیه ۳ به بعد برای خروج از سایت تصمیم می گیرند.) اگر سایت شما در این زمان بارگذاری نشود کاربران کم کم برای خروج از سایت آماده می شوند و به صفحه جستجو باز گشته و به دنبال سایتی می گردند که تجربه کاربری بهتر را با سرعت بالاتر بارگذاری صفحات به آنها ارائه بدهد.

مطالعات دیگری که در این زمینه صورت گرفته نشان می دهد که سه چهارم کاربران به سایت هایی که با سرعت پایین بارگذاری شده اند باز نخواهند گشت. طبق نظر سنجی انجام شده این کاربران بعد از ۴ ثانیه تصمیم به خروج و عدم بازگشت دوباره به سایت می گیرند.

با توجه به این واقعیت ها، باید مطمئن شوید که صفحات سایت شما حداکثر در ۲ ثانیه بارگذاری می شوند.

 

چگونه می توان سرعت بارگذاری صفحات سایت را چک کرد؟

چک کردن سرعت سایت را می توان توسط ابزارهای رایگان آنلاین مانند Page Speed Online که توسط گوگل ارائه شده است انجام داد. سایت ها و افزونه های فراوان دیگری نیز برای چک کردن سرعت سایت وجود دارند.

ابزار Page Speed Online به شما صفحاتی را که کندتر از معمول بارگذاری می شوند را نشان داده و پیشنهاداتی برای افزایش سرعت صفحات ارائه می دهد.

سایت GTMetrix یکی دیگر از مشهورترین سایت ها برای سنجش سرعت بارگذاری صفحات و نمایش نحوه اصلاح آن است. این سایت توان بررسی بیشتر عناصر سئو داخلی را دارد.

 

صفحات سایت شما در سال ۲۰۱۸ با چه سرعتی باید بارگذاری شوند؟

سایت های مختلف گزارش های متعددی از میزان تاثیر سرعت سایت بر خروج کاربران از سایت ارائه داده اند. شواهد حاکی از آن است که حتی یک ثانیه کندتر بارگذاری شدن صفحات ضربه بزرگی برای تجارت آنلاین شما محسوب می شود. متخصصان مختلف در زمینه سئو معتقدند که تنها با افزایش سرعت بارگذاری صفحات می توان نرخ خروج کاربران از سایت را به شدت کاهش داد.

انتظار کاربران در سال ۲۰۱۸ این است که صفحات سایت شما در کمتر از ۲ ثانیه بارگذاری شوند. پس برای پاسخ به این نیاز کاربران شما باید برای بارگذاری صفحات خود با این سرعت برنامه ریزی کنید.

صفحاتی از سایت که فاقد محتوای گرافیکی سنگینی هستند می توانند در کسری از ثانیه بارگذاری شوند. بنابراین از این صفحات برای افزایش مخاطب خود استفاده کنید.

0 نظر
پیام خود را وارد نمایید.

*
*