- طراحی سایت | طراحی اپلیکیشن موبایل - https://panysar.com -

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در مهرماه

سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2018) به‌ عنوان بزرگترین اجلاس صادراتی کشور از ۲۸ مهرتا اول آبان ماه امسال در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به‌ منظور شناساندنکالاهای صادراتی غیرنفتی کشور به تجار و بازرگانان برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه‌ شرکت‌های ایرانی نیز فرصت ارائه‌ توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را در حوزه‌های مختلف صنعتی به تجار و بازرگانان خارجی خواهند داشت و برای این منظور حدود ۸۰۰ تاجر از کشورهای مخلتف برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده‌اند.

امکان ارائه‌ مستقیم محصولات و خدمات شرکت‌های ایرانی به بازرگانان از مزایای این نمایشگاه است، به‌طوری که بدون نیاز به تبلیغات و بازاریابی [1] غیرمستقیم، شرکت‌ها می‌توانند فرصت‌های صادراتی جدیدی برای خود ایجاد کنند.

ستاد برگزاری این نمایشگاه امکانات و تسهیلات ویژه‌ای نیز به شرکت‌ها ارائه می‌دهد که از آن جمله می‌توان به دعوت از تاجر یا بازرگان مورد نظر شرکت‌ها اشاره کرد. شرکت‌هایی که برای فروش محصولات خود نیاز به دعوت از فرد خاصی (مشتری بالقوه) دارند، این ستاد شرایط دعوت آن‌ها را آسان کرده و تسهیلاتی نظیر پرداخت هزینه‌ سفر و اقامت تاجر یا بازرگان مورد نظر را فراهم خواهد کرد.

همچنین برای شرکت‌هایی که کشور خاصی را برای صادرات محصولات خود در نظر دارند، اما هنوز اقدام به شناسایی مشتریان بالقوه خود نکرده‌اند، واحد روابط بین‌الملل ستاد اجرایی نمایشگاه، اقدام به رصد کشور مورد نظر، شناسایی و دعوت از تجار و بازرگانانی که می‌توانند مشتریان بالقوه شرکت باشند، خواهد کرد.