- طراحی سایت | طراحی اپلیکیشن موبایل - https://panysar.com -

معرفی اپلیکیشن برای دانشجویان

اپلیکیشن موبایلی [1] که هر دانشجویی به آن نیاز خواهد داشت

امروزه یکی از دغدغه‌های اصلی دانشجویان، کامل کردن جزوات و یادداشت‌هاییست که اساتید ارائه می‌دهند؛ اگر شما نیز از رو انداختن به هم کلاسی‌های خود خسته شده‌اید، پیشنهاد می‌دهیم اپلیکیشن جزوات را از دست ندهید.

با نصب جزوات به راحتی می‌توانید جزوه مورد نظر خود را از بین صدها جزوه و به صورت دسته بندی شده جستجو کرده، آن را دانلود کنید و در مواقعی که آفلاین هستید مورد مطالعه قرار دهید. همچنین می‌توانید با ارسال جزوات دست نویس و یا فایلی خودتان به برنامه، به جمع گروه تالیف بپیوندید.

چنانچه به نصب این برنامه بسیار مفید و کاربردی ترغیب شده‌اید، جهت نصب آن می‌توانید از طریق مارکت اندرویدی کافه بازار اقدام کنید.

 

نگاهی به برنامه

به محض ورود به نرم افزار، مستلزم وارد کردن شماره تلفن همراه خود و به دنبال آن تایید کد احراز هویت هستید. سپس با یک رابط کاربری جذاب و خوش آب و رنگی مواجه می‌شوید که تمامی اطلاعات را به وسیله دسته‌های «جزوه، آزمون و کتاب» در اختیار قرار می‌دهد. در ادامه به بررسی هر یک از آیتم‌ها خواهیم پرداخت.

 

جزوه

دسترسی به لیستی از جزوات مختلف از این طریق میسر می‌شود. با انتخاب جزوه مورد نظر، امکاناتی نظیر «افزودن به لیست علاقه مندی‌ها، دانلود، اشتراک گذاری از طریق شبکه‌های اجتماعی و ارسال نظر» در اختیارتان قرار می‌گیرند. همچنین می‌توانید توضیح مختصر اما مفیدی در مورد جزوه مورد نظر مطالعه کرده تا با معلومات کافی نسبت به دانلود آن اقدام کنید.

 

آزمون

از طریق این بخش از برنامه، نمونه سوالات امتحانی در دسترستان قرار می‌گیرند. تمامی امکانات موجود در این قسمت نیز با بخش «جزوه» مشترک می‌باشد.

 

کتاب

تعدادی کتاب در ژانرهای مختلف در این بخش تعبیه شده تا مورد استفاده دانشجویان قرار گیرند.

از قابلیت‌های مفیدی که موجب تمایز بین جزوات با سایر برنامه مشابه می‌شود، امکان مشاهده جزوه‌های اخیر است؛ با استفاده از این قابلیت، مطالب مشاهده شده از مشاهده نشده تفکیک شده تا کاربر در مطالعه خود دچار تکرار نشود.

جهت انتشار جزوات خود می‌بایست به منوی موجود در قسمت بالای سمت راست نرم افزار مراجعه و آیکون «انتشار جزوه» را لمس کنید.

 

در ادامه به نقاط قوت و ضعف این نرم افزار آموزشی نگاهی خواهیم داشت.

 

نقاط قوت

• ارائه جزوات به صورت کاملا رایگان

• دسته بندی مطالب جهت سهولت در دسترسی کاربران

• امکان اشتراک گذاری جزوات با دوستان از طریق شبکه‌های اجتماعی

• امکان دانلود مطالب

• امکان افزودن جزوات به لیست علاقه مندی‌ها

• تفکیک مطالب مشاهده شده از مشاهده نشده

• امکان انتشار جزوه توسط کاربر

 

نقاط ضعف

• در این نرم افزار نقطه ضعفی مشاهده نشد

با نصب نرم افزار جزوات، دیگر دغدغه نداشتن جزوه‌ها و یادداشت‌ها را نخواهید داشت.