- طراحی سایت | طراحی اپلیکیشن موبایل - https://panysar.com -

روش تبلیغات در Google

روش تبلیغات در Google توسط Google Adwords

 

گوگل ادروردز چیست؟

گوگل ادروردز Google Adwords سیستم تبلیغاتی [1] گوگل است که در این سیستم تبلیغ کنندگان برای کلمه خاصی مبلغی را پرداخت می کنند تا سایت آنها برای آن کلمه کلیدی در صفحه نتایج گوگل به صورت یک تبلیغ قابل کلیک شدن به نمایش در بیاید. گوگل از هر کلیکی که روی لینک های تبلیغاتی شما صورت گیرد درآمد کسب کرده و از وجه پرداختی شما آن مبلغ مشخص را کسر می کند.

تبلیغات ادوردز بالای همه نتایج در صفحه نتایج گوگل نمایش داده میشود و میتوان آن را به علامت AD در ابتدای آدرس سایت ها تشخیص داد که نمونه ای از آن را در تصویر زیر میبینید. در این تصویر میبینید که برای کلمه تور استانبول در صفحه نتایج ۲ نتیجه اول با تبلیغ ادوردز نمایش داده شده اند و باقی نتایج رتبه های طبیعی گوگل هستند.

روش تبلیغات در Google

 

آیا تبلیغات در گوگل تاثیر گذار است؟

تاثیر گذاری تبلیغات گوگل بر کسب و کار [2] شما به عواملی زیر بستگی دارد: پیچیدگی کلمه کلیدی برای تبلیغات و ارتباط واقعی بین کلمه کلیدی و معاملات شرکت یا نهاد شما با آن کلمه، گوگل ادروردز ممکن است برای شغل شما مفید باشد و یا خیر، تحقیقات نشان میدهد که تا زمانیکه شما کسب و کار و تجارتی داشته باشید تبلیغات گوگل ادروردز برای کسب و کار شما مفید خواهد بود. البته این موضوع یک شرط مهم دارد و آن هم این است که پول خود را برای کلمات کلیدی بی ارتباط با کسب و کار خود هدر ندهید. متن لینک تبلیغاتی شما نیز باید کاربران را به کلیک روی تبلیغ تشویق کند.

مزایای تبلیغات در گوگل

مهم نیست بودجه تبلیغاتی شما چه مقدار است شما می توانید تبلیغات خود را درصفحات گوگل بدون هیچ هزینه ای نمایش دهید و فقط زمانی هزینه ای بپردازید که مشتری و بیننده شما وارد وب سایت شما شود.