نمایش پست‌های مورد علاقه‌ در اینستاگرام
اینستاگرام پست‌های مورد علاقه‌تان را به شما نمایش می‌دهد

در جدیدترین به روز رسانی اینستاگرام قابلیت جدیدی به نام “Recommended for you” (پست‌های پیشنهادی) تعبیه شده است.این ویژگی شامل فیدی است که پست‌های مورد علاقه کاربر را به او پیشنهاد می‌کند.

این قابلیت مانند ویژگی “کاربران پیشنهادی” در فید اپلیکیشن قابل مشاهده است. هدف از این قابلیت جدید این است که اینستاگرام مکانی بهتر برای به اشتراک گذاشتن علایق و ارتباط با دیگر کاربران باشد.

با این قابلیت کاربر می‌تواند در سطح گسترده‌ای، هرآنچه کاربران مطابق به علایق او به اشتراک می‌گذارد را مشاهده کند. در حال حاضر این ویژگی در مرحله آزمایشی به سر می‌برد تا بازخورد همگانی بررسی و در صورت رضایت کاربران به ویژگی‌ دائمی اینستاگرام تبدیل شود.

پست‌های پیشنهادی در منوی فید ها و در بین پست‌های افرادی که آن ها را دنبال می کنید قرار میگیرد. در هفته آینده این قابلیت در نسخه‌های به روز رسانی اجرا خواهد شد.

گفتنی است ؛در ماه ژوئن ویژگی جدید به‌نام You’re All Hated Up معرفی خواهد شد که با قابلیت ویژه خود طرفداران زیادی به دست خواهد آورد. این ویژگی، قابلیتی را خواهد داشت که کاربر هر پستی را در طی ۴۸ ساعت گذشته دنبال کرده باشد، دنبال کنندگان او نیز می‌تواند پست‌های مشاهده شده وی را مشاهده کنند.

اضافه کردن این دو ویژگی جدید با توجه به الگوریتم و زمانبندی طراحی شده از سوی اینستاگرام تغییرات بزرگی را در این شبکه‌ اجتماعی به‌وجود خواهد آورد.

0 نظر
پیام خود را وارد نمایید.

*
*