- طراحی سایت | طراحی اپلیکیشن موبایل - https://panysar.com -

کامپیوترهای گیمینگ سری لژیون لنوو

لنوو همزمان با نمایشگاه E3، دو لپتاپ گیمینگ جدید از سری لژیون را معرفی کرده و در کنار آنها از چهار کامپیوتر گیمینگ نیز رونمایی کرده: دو کامپیوتر دسکتاپ T730 و T530 با کیس بزرگ، به همراه دو دسکتاپ کوچکتر C730 و C530.

کامپیوترهای  و C530 لنوو

کامپیوترهای سری C جدید نسب به مدل قبلی سبک تر شده اند و کاربران می توانند به لطف دستگیره ای بالایی به راحتی آن را حمل کنند. همچنین سیستم خنک کننده جدیدی برای آن در نظر گرفته شده است.

کامپیوترهای گیمینگ سری لژیون لنوو

C530 مدل ارزان قیمت تری است که ۸۲۹ دلار قیمت دارد، در حالی که C730 تجربه خاص تری را برای کاربران فراهم می کند و البته لنوو قیمت بالاتر ۹۲۹ دلاری را برایش طلب می کند. مدل C730 از فناوری صوتی دالبی اتموس نیز پشتیبانی می کند.

سایر مشخصات C530 به این ترتیب است:

کامپیوترهای گیمینگ سری لژیون لنوو

مشخصات C730 به شرح زیر است:

از تفاوت های این دو می توان به نور پردازی ساده C530 در مقابل نور پردازی RGB در مدل C730 اشاره کرد.

کامپیوترهای T730 و T530 لنوو

این دو مدل کیس بزرگتری دارند. با این حال به لطف دستگیره بزرگ امکان حمل آسان تر آنها فراهم شده. مشخصات کلی آنها نیز مشابه مدل های سری C است، با این تفاوت که کاربران می توانند در هنگام خرید فضای ذخیره سازی بیشتری انتخاب کنند. بنا بر گفته لنوو امکان انتخاب حافظه SSD تا ۵۱۲ گیگابایت یا تا ۲ ترا بایت هارد دیسک در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این کاربران به راحتی می توانند قطعات  T730 و T530 را ارتقا دهند. به گفته لنوو برای تعویض قطعات داخلی هیچ نیازی به استفاده از ابزار نیست. T730 از سیستم خنک کننده مایع ساخت شرکت Asetek (اختیاری) بهره می برد و نورپردازی RGB داخلی و خارجی را ارائه می دهد. قیمت پایه در نظر گرفته شده برای سری T نیز مشابه با سری C است.

ابعاد T530 برابر ۱۸.۴۵ در ۴۰.۸ در ۳۶.۳ سانتی متر است و وزنی ۱۱ کیلوگرمی دارد. همچنین خریدارن T730 امکان انتخاب کارت گرافیک AMD رادون RX 570 را دارند.

کامپیوترهای جدید لنوو قرار است از ماه آگوست (مرداد تا تیر) روانه بازار شوند.