آیا گوگل کاربران پیکسل ۲ XL را فریب داد؟

شرکت گوگل پس از بحران نمایشگرهای پیکسل ۲ XL اعلام کرد که ضمانت محصولات را یک سال به‌صورت رایگان تمدید کند ولی بررسی شرایط این تمدید نشان از این دارد که مشکلات نمایشگر در این محصول را پوشش نمی‌دهد.

شرکت گوگل پس از بحران نمایشگرهای گوشی ویژه خود یعنی پیکسل ۲ XL اعلام کرد که ضمانت محصولات را یک سال به‌صورت رایگان تمدید کند، ولی بررسی شرایط این تمدید نشان از این دارد که مشکلات نمایشگر در این محصول را پوشش نمی‌دهد.

به گزارش ایتنا از cnet، نمایشگر گوگل پیکسل ۲ XL برای بسیاری  از کاربران یک فاجعه تمام‌عیار بود. این نمایشگر با سوختن پیکسل‌ها و از بین رفتن ساختار رنگ‌بندی خود موجب اعتراض بسیاری از خریداران پرچم‌دار اپل شد.

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، گوگل بدنبل این اتفاق اعلام کرد که برای جبران این مشکل، یک سال به ضمانت رایگان این محصولات افزوده است، ولی اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت با لغات بازی کرده است تا خریداران را فریب بدهد، و در واقع به مشتریان خود، وعده غیرعملی داده است.

ماجرا از این‌ قرار است که وقتی مفاد تمدید یک‌ساله ضمانت گوگل پیکسل ۲ XL را می‌خوانید، در آن هیچ اشاره‌ای به نمایشگر ۶ اینچی این محصول را نخواهید یافت.

موضوع مهم این است که در مرکز مشکلات این گوشی هوشمند ۸۵۰ دلاری، نمایشگر مشکل‌ساز آن قرار داشته است و عدم پوشش این نمایشگر در ضمانت، عملا دردی از کاربران دوا نخواهد کرد.
از سوی دیگر گوگل مدعی شده است که مشکلی در نمایشگر محصولش وجود ندارد و موارد گزارش شده کاملا عادی هستند و در محصولات رقبایی که از پنل‌های مشابه استفاده می‌کنند نیز مشاهده می‌شود.

با این شرایط، گوگل نشان داده که هنوز تجربه مدیریت مشتریان در موضع سخت‌افزاری را ندارد و به همین دلیل نیز پیش‌بینی می‌شود که کاربران بسیاری از خرید سری پیکسل صرف‌نظر کرده و به سراغ رقبای این شرکت بروند.

شایان ذکر است که مشکل نمایشگر پیکسل توسط مراکز بررسی نیز تائید شده است و حتی وب‌سایت Cnet در بررسی ۵ دستگاه گوگل پیکسل ۲ XL با ۲ مورد نمایشگر معیوب روبرو شده است که یک نرخ فاجعه‌بار به‌حساب می‌آید.

0 نظر
پیام خود را وارد نمایید.

*
*