چگونه فروشگاه اینترنتی موفق داشته باشیم؟

روش های مفید داشتن فروشگاه اینترنتی موفق

در اینترنت فروشگاههای زیادی وجود دارد که هرکدام میزان فروش بالایی دارند و مدیران این فروشگاهها ماهانه سود خوبی از فروشگاه خود بدست می آورند. فروشگاههای مطرح و شناخته شده نیز در ماه حداقل چندین میلیارد تومان فروش دارند.

حالا میخواهیم در این آموزش به شما بگوئیم که چگونه می توانید فروشگاه اینترنتی موفق راه اندازی کنید

فروشگاه باید محصولی با کیفیت و مناسب داشته باشد

از نام فروشگاه مشخص است که باید چیزی برای فروش داشته باشد، اما نه هرچیزی! کیفیت و قیمت کالاها باید به گونه ای باشد که با فروشگاهها و مغازه های بازارهای سنتی قابل رقابت باشد یا حداقل محصولاتتان در حد محصولات آنها باشد. نباید انتظار داشته باشید که هرکالایی در اینترنت به فروش برسد.

مدیر فروشگاه باید اطلاعات فنی دقیقی از محصولات خود داشته باشد

علاوه بر داشتن محصول، باید اطلاعات فنی و تخصصی خوبی در مورد محصولات خود داشته باشید تا درصورتیکه بازدیدکنندگان با شماره تلفنی که در فروشگاه قرار داده اید تماس گرفتند بتوانید آنها را به خوبی راهنمایی کنید.

پیشنهاد می شود بدون داشتن اطلاعات فنی کافی محصول را در فروشگاه درج نکنید!

انتخاب دامنه و برندینگ

انتخاب هوشمندانه دامنه یکی از مهمترین کارهاست. دامنه باید کوتاه و با معنی باشد تا به سرعت به یاد کاربران بیاید. اگر نام مناسبی انتخاب نکنید تبدیل فروشگاه شما به یک برند مطرح و پر سروصدا کار مشکلی خواهد بود.

پس از آن باید به فکر راه اندازی فروشگاه باشید

فروشگاه اینترنتی

نرم افزار فروشگاه اینترنتی باید قابلیتهای مختلفی داشته باشد. برخی از این قابلیتها:

_ معرفی دقیق و همراه با جزئیات کامل محصولات
_ درج چندین تصویر برای محصول
_ درج کلیپ ویدیویی از محصول
_ درج وسایل جانبی محصول
_ و…

بسیاری از مدیران فروشگاههای اینترنتی فروش خود را مدیون مشتریانی هستند که از طریق گوگل وارد وب سایتشان می شوند. لذا نرم افزار فروشگاه شما باید به خوبی برای گوگل بهینه سازی شده باشد تا بتواند باعث فروش شما شود.

1 نظر
  • ::..panysar..::
    مهر ۳۰, ۱۳۹۷ در ۹:۱۲ ق٫ظ/ پاسخ

    گروه تبلیغاتی اینترنتی پانیسار با بیش از ۱۵ سال سابقه در داخل و خارج از ایران و با دارا بودن گروه های مختلف مهندسی و کادری مجرب در کلیه زمینه های مختلف طراحی سایت/ طراحی گرافیک/ برنامه نویسی/ اپلیکیشن موبایل/ بازاریابی اینترنتی/ سئو و … ، فعالیت حرفه ای خود را در عرصه های مختلف با هدف توسعه این علم در کشور و در راستای رضایتمندی مشتریان عزیز به جامعه ارائه میکند.

پیام خود را وارد نمایید.

*
*