مزایای فروشگاه اینترنتی نسبت به فروشگاه سنتی

مزایای فروشگاه اینترنتی (فروشگاه آنلاین) نسبت به فروشگاه سنتی

فروشگاه اینترنتی یک راه ارتباطی بین شما و مشتریان است، در فروش آنلاین یک بازه زمانی وجود دارد و یکی از مزایای این نوع فروش این است که برای اینکه موجودی کالای خود را تضمین کنید لازم نیست تعداد زیادی از کالاها را تهیه و در انبار نگهداری کنید. همچنین می توانید از نرم افزارهای انبارداری برای نگه داری اطلاعات، آمار موجودی و آنالیز محصولات و کالاها استفاده کنید. در سود آوری فروش آنلاین شکی نیست و فروشندگان باید با کسب آگاهی بیشتر در این زمینه، از مزایای مختلف آن استفاده کنند.

تجارت الکترونیک در حال تبدیل شدن به یکی از ملزومات اصلی در هر کسب و کاری شده است و در آینده ای نزدیک کاملا جایگزین بازار سنتی می گردد.

 

 

 

از جمله مزایای فروشگاه اینترنتی:

 

عدم محدودیت جغرافیایی:

فروش در فروشگاه آنلاین محدود به منطقه یا شهر خاصی نمی شود. بلکه ارائه کالا یا خدمات به کل کشور و در صورت استفاده از کارت های اعتباری بین المللی به تمام نقاط دنیا امکان پذیر است.

 

عدم محدودیت زمانی:

کسب و کار شما حتی زمانی که در حال تفریح و استراحت هستید ۲۴ ساعته فعال می باشد و شما از طریق فروشگاه اینترنتی خود در حال فروش و کسب درآمد هستید بدون صرف وقت و انرژی.

 

کاهش هزینه ها:

هزینه هایی مانند اجاره محل, انبار, ویترین, فروشنده, خواب سرمایه و … در فروشگاه اینترنتی وجود ندارد. و کالا به دلیل حذف واسطه ها برای مشتری ارزان تر می باشد و این خود باعث جذب مشتری و فروش بیشتر می شود.

 

ارائه خدمات بهتر به مشتریان:

تسهیل ارتباط با مشتریان و شرکت های دیگر و ارائه اطلاعات کامل کالا به مشتریان در فروشگاه اینترنتی باعث جذب خریدار می شود. از دیگر مزایای فروشگاه اینترنتی حق انتخاب و مقایسه آسان برای کاربران و قابلیت تبادل نظر در مورد محصولات و خدمات فروشگاه می باشد. در حالی که ارائه این خدمات در فروشگاه های سنتی امکان پذیر نمی باشد.

 

تهیه بانک اطلاعاتی:

در فروشگاه اینترنتی میزان فروش, مشخصات خریداران, موجودی انبار, میزان استقبال از هر کالا, و تمام اطلاعات دیگر فروشگاه در هر لحظه برای فروشنده و خریدارقابل مشاهده و گزارش گیری می باشد.

 

سهولت خرید:

سهولت در انتخاب, سفارش, تحویل سفارش کالا یا خدمات و ارتباط متقابل فروشنده و خریدار در فروشگاه اینترنتی امکان پذیر می باشد.

 

فروشگاه اینترنتی کاتالوگی از محصولات:

فروشگاه اینترنتی می تواند نقش تبلیغاتی نیز داشته باشد و به عنوان کاتالوگی از محصولات ارائه شود.

 

ساخت فروشگاه اینترنتی
برای راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای ، با ما تماس بگیرید.

 

0 نظر
پیام خود را وارد نمایید.

*
*