- طراحی سایت | طراحی اپلیکیشن موبایل - https://panysar.com -

تماس تصویری و صوتی ۴ نفره در واتس‌اپ

تقریبا دو ماه پیش بود که فیس‌بوک در جریان کنفرانس و رویداد توسعه‌دهندگان اف ۸ (F۸ developers) اعلام کرد می‌خواهد قابلیت جدید مکالمه و چت تصویری و صوتی گروهی بیش از دو نفر را به زودی به پلت‌فرم واتس اپ [1] اضافه کند.

بسیاری از کاربران قبلا در فضای مجازی از نبود چنین قابلیت مفید و کاربردی در این پیام‌رسان نارضایتی خود را اعلام کرده بودند و از واتس اپ درخواست کرده بودند که هرچه سریع‌تر چنین قابلیتی را اضافه کند. حالا به نظر می‌رسد که آن دسته از کاربرانی که در انتظار افزوده شدن این امکان به واتس اپ [2] بودند، از شنیدن چنین خبری بسیار خشنود و خوشحال خواهند شد.

بر اساس گزارش‌های منتشره، کاربران واتس اپ به طور متوسط ۲ میلیارد دقیقه در روز را به استفاده از این پیام‌رسان می‌گذرانند. بنابراین افزوده شدن مکالمه تصویری و صوتی به صورت گروهی می‌تواند تا حد زیادی رضایت کاربران واتس اپی را جلب و به افزایش محبوبیت آن کمک بسزایی کند.

کاربران به منظور فعال‌سازی این قابلیت گروهی، باید در ابتدا با یک نفر شروع به مکالمه تصویری یا صوتی کند. سپس با فشردن و لمس یک گزینه در قسمت بالا سمت راست صفحه، قادر خواهند بود یک نفر سوم را نیز به مکالمه خود بیفزایند. این قابلیت افزودن افراد تا سقف چهار نفر را دارد.

کاربران به منظور دسترسی به این قابلیت جدید، باید به فروشگاه آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور و اپل استور اپل مراجعه و آخرین نسخه به روزرسانی شده اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ را دریافت کنند.

اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ که یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های جهان است، نیز از قابلیتEncryption End- to End یا رمزنگاری پیشرفته پشتیبانی می‌کند و از پروتکل‌های پیشرفته‌ای برای حفظ حریم شخصی کاربرانش برخوردار است.

شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام‌رسان بوده است .طبق تازه‌ترین آمار منتشر شده در ژانویه ۲۰۱۸، پیام‌رسان واتس اپ هم اکنون میزبان حدود ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه است.

تماس تصویری و صوتی ۴ نفره در واتس‌اپ