انتشار نرم افزارهای موبایل

اهمیت انتشار نرم افزارهای موبایل برای کسب و کارها

در عصر دیجیتال و دنیای امروز، روز به روز بر تعداد کاربران تلفن های هوشمند افزوده می شود. کاربرانی که شاید دانش استفاده از کامپیوتر را نداشته باشند، اما با تلفن های هوشمند به خوبی ارتباط برقرار کرده اند! از صفحات اجتماعی دیدن می کنند، جستجوی اینترنتی انجام می دهند و بسیاری از فعالیت های روزانه خود را وابسته به تلفن هوشمند می دانند.

همچنین بهبود وضعیت اینترنت کشورمان در سال های اخیر باعث شده است تا کاربران بیشتری به اینترنت دسترسی داشته باشند.

از این رو در سال های اخیر بسیاری از صاحبان و مدیران کسب و کار، چه آنان که پیش از این وارد دنیای تجارت الکترونیک و کسب و کار آنلاین شده بودند و چه کسانی که تجربه حضور در فضای مجازی و تجارت الکترونیک را نداشته اند، به طراحی نرم افزارهای موبایل توجه ویژه ای نشان داده اند. و آن را راهی برای ارتباط بهتر و ارائه خدمات بهتر به مشتریان می دانند.

طراحی و انتشار نرم افزارهای موبایل برای سایت های داینامیک می تواند باعث رشد تعداد بازدید انها و بهبود رتبه آنها در سایت الکسا شود. از طرف دیگر با توجه به اینکه گوشی موبایل نزدیکترین وسیله الکترونیکی به همه افراد است و در روز افراد مختلف زمان زیادی را بابت نگاه کردن به گوشی موبایل خود صرف می کنند، ساخت اپلیکیشن اندروید می تواند باعث بیشتر دیده شدن مطالب سایت شما توسط کاربران شود و یک ارتباط دایمی و ماندگار بین سایت شما و کاربرانی که دارید ایجاد نماید.

شما می توانید با استفاده از تبلیغات کلیکی و همچنین پرداخت درون برنامه از اپلیکیشن خود درآمد کسب کنید، فقط کافی است بازدید اپلیکیشن خود را بالا ببرید، آن را در مارکت های مختلف قرار دهید تا همه بتوانند اپ شما را در انواع گوشی ها و تبلت ها استفاده کنند.همچنین گروه پانیسار با قرار دادن پنل مدیریتی نرم افزار در اختیار شما ، امکان مدیریت نرم افزار بدون محدودیت زمانی را می دهد.

 

0 نظر
پیام خود را وارد نمایید.

*
*